lørdag 17. juli 2010

klassetur - RJUKAN

klassen tok turen til RJUKAN! bilder sier mer enn 1000 ord: filip og eddy Gngster ;D YO!! foten til cecilie og meg.. TURSKOO xD noen litt hypre.. andre ikke fullt så hypre x( aww ^^ ho klarte ikke stå sjøl shø xD noen måtte jo gå først over gjerdet xD jentene minee!! søtinger på stenen :P haha x) digger bildet :) jentene på tur ;* noen (meg) ville ikke stå opp xD på toppen av krossobanen det er laaangt ned :| museumgreia :P meg cecilie og eline i bussen ^^ eddy gangster :) vi måtte jo pusse tenna om morgenen :P måtte bare xD rommet til meg og ELINE - 126 girltalk :D FAKK JU A'!! :D hvis vi faller bakover der... SÅ DØR VI!! :| serriøst :S susanne pusen :) jentene:DD er så glad i dere ;* haha, stilig bilde xD buss :D mere buss :P katty ble litt sur fordi jeg fikk så sjuuukt masse meldinger av brumme hele tiden xD Tobias hadde et "lite" show for oss :S hihi :D krossobanen!! amalie satt på ryggen til cecilie mens jeg mååtte sette på cecilie BHen igjen xD vakkert syn sant?? :P før vi skulle spise middag :P WOOOP!! så faller vi :P mere tobias xD ENDELIG framme xD katty og eline ville skjenne følelsen av å sitte forran :P jeg og Amalie også (AA) turer :D krossobanen ;P hello kitty :DD ^^ tja.. slitene alle sammen xD vær gang jeg ser det bilde hører jeg stemmen til Eskil : "OKEI TOR" :P talkie talkie x) sooo sexy ;* haha x) søte xD meg og Katarina vennen :* hærlige jenter :* horemor og løstøs x) bussen vår :P toppen av krossobanen ^^ jentene :D matpause :P SMIILE :D også før vi skulle spise middag :P de fant seg en stubbe de xD søtingene mine ;* haha xD sexy x) oisann? hva skjer her? xD for ever and ever :D susen og de sexy gummistøvlene hennes ;D trøtte?? neeeeeida (A) :D haha x) balangsekunster (A) suss og nuss fra Ida-pus :*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar