onsdag 28. april 2010

litt mer informasjon om bursdgen min

jeg fant innlegget om bursdagen min om peepza og kopierte det jeg hadde skrevet: så her kommer det: heisveis ;D jeg hadde egentlig lyst til å legge ut masse fine bilder... MEEEEN har ingen -.- mobilen min har jo deeet bra kameraet da (NOT!!) å har ikke noe anet kamera heller så SUPEEERT -.- me jeg kan da skrive litt om helgen. Jeg, Eline, Amalie og Katarina gikk ned i byen etter skole og etter en stund gikke jeg og Eline å henta Linda på togstajonen fordi ho skulle overatte hos meg helehelga :P så loka vi litt runst på Amfi å så kom mamma og henta oss... å jeg og Linda var så klart ikke ferdige med å shoppe så vi stakk ed på Mosseporten da vi kom til mamma. men så va vi så utrolig smarte at vi hadde glemt penger!! så vi stakk ned en tur før vi skulle til papa på fredagen også å kjøpte oss gutte-t-skjorter begge to ;) dt har keg egetlig bilde av, men så har jeg ikke sånn kabel-ting til mobile he å :S BTW: det jobber en dritfin gutt på Jack and Jones på mosseporten, senvakt :D YEY^^ haha xD men jo, bursdagen: de som kom var forresten: Agnethe, Amalie, Bendik, Cecilie, Cissa, Edvard, Elida. Eline, Fredrik, Karoline, Linda, Ole Jørgen, Susanne, Tor Henrik (ALFABETSOK!! :O) og meg da så klert :DD egentlig hadde jeg bursdag for ca 3 måneder siden. meeeen..... bedre sent enn aldri sant? xD det skjedde så mye kødd på bursdagen. NEI IKE FYLL!!! å underkant av 20 stykk i den pittelille leiligheten vår.. JAAA... men det funka det også ;D pappa var egentlig veldig usikker på om han ville la oss være alene der, men han var så stolt atte når han kom hjem xD flinke småunger vi eer :DD fy F det var deilig å se igjen Fredrik og Bendik!! har ikke sett dem på 1000000000 år jo!!! eller Fredrik møtte jeg den gangen vi var i Middagsåsen, men det var bare sånn, HEI - HADE. så det var likosm ikke ordentlig utrolig kult å se noen a gutta mine igjen assa ^^ kjempeglad i dere^^ skulle egentlig ha fortalt alt som skjedde, men det orker jeg ikke. å mer enn dette gidder vel ikke du å lese heller så xD hehe :P men hadde det da i hvartfall kjempekos^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar