onsdag 28. april 2010

Tor Henrik på spontantur til Moss

hallo ^^
Tor Henrik (aka TH) bestemte seg for å ta en tur til Moss. sånn helt plutselig. så da kom han til meg!! vi gikk rundt å klemte på hveradre som alltid. Så ville Eline bli med ut også! gud så morro vi hadde det! du komme tilbake snart ;*
meg og TH kosekos ;*
Eline, TH og meg tok bilde i vinduet på Melløs
NOEN (Tor Henrik) bestemte seg for å ta kull i ansiktet mitt og på klærne mine da vi var oppe i den hytta her: TH og meg satt oppi den utrolig søte trehytta bak barnehagen Eline og meg. vi er så søte vi savner den dagen/kvelden massemassemasse!!! suss og nuss fra Ida.pusen ;*

2 kommentarer:

  1. Dere hadde det gøy mens jeg jobba -.-" x)

    Eddy

    SvarSlett
  2. jaa :D det var kjempekos ^^ sorry Edvard :( <3

    SvarSlett