onsdag 24. februar 2010

Agnthe, Leo, Emil

så var det Agnethe vennen ^^ ho er en blond utrolig pen jente som jeg er utrolig glad i. jeg og henne er ganske like og vi har det alltid trolig gøy sammen. vi ler oss i hjel av ingenting og ongen av oss er redde for å drite oss ut. vi skriker og hyler som gale når vi går i byen og ser folk som går fobi. ikke et bra ar for å si de med andre ord xD jeg ble også skjent med henne da jeg flyttatil Moss i 8. klasse. vi er utrolig glade i henne alle sammen :* å så synger henne. hun er utrolig flink. han en hel vidunderlig vakker stemme. når hun synger sånna "hah-sanger" som jeg kaller det (leker bitch da kan man si xD) så bir det utrolig kult. klem^^ min 94 modell fra Moss ;*
Så har vi her Thomas Leo (Leo) som jeg egentlig aldri har møtt face2face. ble kjent med han gjennom et nettspill-ting som heter IMVU for mange år siden å har snakka med han nesten hver eneste dag siden det. vi skrier meldinger hele dagen, snakke ri telefon og på cam hver eneste dag som vi kan. å jeg skal møte han snart. han er rett og slett gutten min ;* (ikke sammen) å han er kjempesnill og kjempesøt. grunnen til at vi ikke har møttes før nå er at han bor nesten i Åndalsnes. altså 8 timer unna. som er UTROLIG langt. men nå skal han kjøre 8 timer ned til moss bare for å møte meg. (ntåa(A)) kjempeglad i gutten min assa ;* min 93 modell fra Åndalsnes :DD
her har vi min råtøffe Emil ;) egent,ig kjent han for altid og altid, men ble ikke ordentlig kjent med han før for ca et år siden. mamman min er besteveninne med tanta hans for å si det sånn. å tante anne (ho "koblingen") har en hytte på kjøvangen som vi er på sammen ganske mye. på mørkegjemsel og santans spesielt. å så ble vi pluttserlig veldig gode venner å nå snakker v sammen hele tiden. han er en liten fyr med store ord for å si det sånn xD hvis dere skjenner han så skjønner dere godt hva jeg mener xD men vi er så glad i denne kule fyren assa :DD min 93 modell fra Rygge ;D
suss og nuss fra Ida-pusen<3 Q - skjenner du noen av disse flotte folka?

2 kommentarer: