torsdag 25. februar 2010

noen som vil hjelpe meg med header kanskje?

ja... siden bloggen er helt ny. og jeg ikke skjønner noe av de fleste bildebehandlingsprogrammer så trenger jeg litt hjelp :P noen som vil lage en header til meg? bilder av meg finner du på face og hvis du vil ha noen anre bilder så er det bare å spørre ;P hittil har jeg to stykker: denne lagde jeg sånn midlertidig...

og denne lagde Hege.. ikke egentlig ment som header, men leg bare tok det som det jeg^^ jeg vil aller helst at det skal stå : Ida-Pusen (og så et hjerte, men det går ikke ann å skrive det her :S) mitt liv, kort fortalt http://www.idaandersen.blogspot.com/ på den så dere vet det også ;D hihi sus og nuss fra Ida-pus

Q - trenger du noen bilder kankje? xD

4 kommentarer:

  1. kan sikkert prøve x'D (A)

    SvarSlett
  2. du kunne jo prøve å lage en da, så kan jeg se hva jeg vil ha (I) men nå klarer eg det litt selv da ^^

    SvarSlett