onsdag 24. februar 2010

Renate, Cissa, Karoline

først har vi da Renate^^ min aller aller aller beste veninne^^ jeg er utrolig glad i denne jenta assa^^ vi møttes da jeg begynte på Kirkebygden i Våler etter jul i 2. klasse. vi ble bestevenner fra første stund. vi har hatt litt småkrangler gjennom barneskole, men så flytta jeg til Moss i slutten av 7. klasse. å nå er vi nesten aldri sure på hverandre. jeg kan fortelle absolutt alt til henne. hun vet mer om meg enn dt jeg gjør nesten jo :O men sånn blir det jo når man er så glad i hverandre.. min 94 modell, "bondejente" fra Våler^^så er det da Christina (Cissa). min aller "eldste" veninne. det vil si ho jeg har skjent lengst. vet ikke når vi ble venner egentlig, men vi har vert så enge veninner at vi før trodde vi var kusiner. ikke så rart egentligxD vi møttes ved at mamma hadda dataproblemer og ble anbefalt faren til Cissa. hun er utrolig søt og snill og finner altid på masse tull. utolig glad i deg hun har bodd overalt. moss, jeløya, Våler og til å med Australia. det er ikke en ting denne jenta ikke kan meste ;D min 95 modell fra Jeløyaå så er det jo Karoline. enda en "bondejente" fra Våler. jeg ble kjent med denne skjønnheten gjennom Renate som gikk i barnehage med henne. jeg ble egentlig ikke ordentlig kjent med henne før etter jeg flytta til Moss. for jeg og Karoline var litt misunnerlig på hverandre fordi vi syntes den andre var litt for mye med Renate, men nå er vi kjempeglad i hverande. å jeg bare ELSKER stilen hennes :O ho har så mye kule klær. urettferdig ;P min bortskjemte 96 modell fra Våler
suss og nuss fra Ida-pus<3 Q - skjenner du dess flotte jentene?

4 kommentarer:

  1. Nope. Det gjør jeg ikke.
    Er de SÅ flotte da? :P

    SvarSlett
  2. ja edvard, de er kjemeflotte:O !! så de såh^^

    SvarSlett
  3. du skjenner vel hele gjenneng du Cissa;P spesielt ho i midten tenker jeg xD

    SvarSlett