torsdag 25. februar 2010

Leo til Moss ^^

hvis dere har lest litt om vennene min (som det kommer flere av senere forresten) så har du kanskje lest litt om Thomas leo også^^ da vet du at han bor 8 timer unna og greier og greier ;D å i dag kommer han net til meg:DD gleder meg masemassemasse ;** tenk han kjører hele 8 timer helt fra Åndalsnes BARE for å møte meg likosm :O helt utrolig ^^ han skal da være her helt til søndag :* sove hjemme hos oss likosm :P har aldri møtt han før så er veldig spent :DD men det går no bra ;K har jo tross alt snakka med han i 2-3 år nå :D dette går nok supert vet du ^^ han er en ordentlig koslig fyr og jeg er så glad i gutten min assa ^^ hehe :DD Cecilie, Meg, Renate og Karoline på shopping for lnge siden ^^ (vet det er et gammelt bile, men inlegg uten bilder er ikke så morro å lese "/)
suss og nuss fra Ida-pus<3
Q - har du møtt noen på nettet som du aldri har møtt, som du øanskje ønsker å møte?

3 kommentarer: