onsdag 24. februar 2010

Linda, TH, Siv

her har vi Linda. My hytte-buddu^^ ho er en utrolig god venn, som jeg kan snakke med alt murlig om. en gal "blondine" akkuratt som meg. vi er smarte på vår egen måte ;D jeg ble egentlig skjent med ho på Fuglevik, der vi begge har hytte. ho overnatta hos meg FØRSTE dagen vi møttes. vi satt på verandaen min hele dagen å pluttserlig vr vi bestevenner. det er ganke lnge siden nå da. i begynnelsen var vi bare sammen på sommeren på hytta, men så begynte vi å dra til hverandre elles også. ho til meg i Moss og jeg til henne i Ski. å da fikk jeg ange nye Skivenner også:D takk jenta mi ;* min 94 modell fra Ski ;Dher har vi da Tor Henrik (TH) som er en utrolig ku fyr;D jeg ble kjent med han rett etter jul i 9. klasse rundt bursdagen til linda. da var jeg ganske sjenert å turte ikke le eller noe, men nå møter jeg han ganske ofte^^ bestekompissen min assa (forresten han som maste om at jeg måtte skrive mere) han er kjempekul og vi klenger rundt på hverandre som om vi var sammen(som alle andre tror) er kjempeglad i ha assa ^^ min 95 modell fra ski;)
så har vi Siv da. sen ultimate blondina fra ski. som jeg ble skjent med samtidig som TH gjennom Linda. ho er en utrolig hyper, absolutt ikke skjenert, blond, irriterende, søt, sexy jente som vi alle er glad i og blir slitene av xD men sånn er ho bare (ikke missforstå pus!) ho får alle de fine guttene og blir bestevenn med alle med en gang ho møter dem. er det rart jeg føler meg velkommen i ski likosm? ho er veldig blond. helt seriøst!! wow likosm xD haha. så vet dere det gutte, utrolig glad i denne sprudlende jenta;) min 95 modell fra Ski ;D
suss og nuss fra Ida-pus
Q - skjenner du noen av disse fantastiske Ski-folka?

4 kommentarer:

  1. Eeeeehhh... Nei. :(
    Men har hørt om dem (:

    SvarSlett
  2. de er dritkule da ;P litt av skigjengen min det vettø ^^
    fælt da du skulle komentere alle venna mine xD ;P

    SvarSlett
  3. Kjenner alle jeg ! ;D

    SvarSlett
  4. ja det gjør du :D er jo trossalt Ski-folka da :D ^^ <3

    SvarSlett