onsdag 24. februar 2010

Amalie, Susanne, Katarina

her er da Amalie. hun er en stolt, skoleflink, rakrygget, hondballfreak fra Moss. ble kjent med henne når jeg flyttet til Moss og startet på Bytårnet i 8. klase. da ho kom fra Melløs. vi er på skolen sammen så og si hver eneste dag. går til skolen med henn så og si hver eneste dag og vi har det utrolig morsomt sammen. som den gangen vi "lekte mumitrollet" i sofaen hennes xD haha!!! :P vet ikke om ho husker det men det var kjempegøy. vi snakker alltid om mye rart sammen og får til veldig seriøse samtaler. og vi er ganke like. har ganske like meninger om ting så det er ganske lett å si ting til henne. hun er utolig pen og helt spesiell ^^ min 94 modell fra Moss ;*
så har vi min Susanne som også er en håndballfreak! hun og amalie går på hondballsammen og er helt inn i dette. hun er en utrolip pen jente som er perfekt som hun er og vi elsker henne alle sammen ^^ hun har et stort hjerte og bryr eg om absolutt alle. hun er flink til å diskutere og har alltid sine egne meninger^^ jeg ble også kjent md henne på Bytårnet. men ikke helt samme tid siden ho ikke gikk i B-klassen sammen med oss andre, men så bytta ho til oss så nå er vi veldig gode venner hele gjengen^^ kjempeglad i deg vennen min. min 94 modell fra Moss ;D
så har vi vesle Katarina. ho flytta inn til oss... emm.. husker ikke om det var i 8. eller 9. men det var i hvertfall litt sent i 8. hvis det var i 8. ho kom seg inn i "gjengen" vår og fant seg godt til rette sammen med resten av galingene fra Bytårnet. vi ble utrolig glad i denne jenta som aldri har en vondt ord å si om verken seg selv eller andre. ho er kjempeglad og alltid søt og snilll. kan si vi alle elsker denne vakre jenta ;) min 94 modell fra Moss :D suss og nuss fra Ida-pus<3 Q - skjenner du noen av disse flotte jentene?

2 kommentarer:

  1. Ja ja ja ja... Alle!!! :D:D:D
    Sussi er BEST! <3 ^^

    SvarSlett
  2. kusina de vet du xD
    men de er like bra da :O slemme edvard xD <3

    SvarSlett