torsdag 25. februar 2010

forestillinge var så morro atte ^^

det er egentlig en del jeg vil fortelle som skjedde FØR denne bloggen likosm:P men jeg kan så klart ikke fortelle AALT men jeg for fortelle om skuesillet vi hadde på skolen da^^ LIVET het det. det handla om en jenta som gikk gjennom livet på en måte.. forskjellige faser av livet.. jeg sang i koret bare.. og spilte trommer på klassesena (litt stokt av det ass xD) hehe^^ her er da noen bilder:

jeg og Cecilie syner "blå ballong" xD

Emilie og Tobias "skremmer" meg mens jeg skriker i mikken xD amalie og meg :P (DIIIIGRE øyne xD)
meg og Eline er så søte assa^^
også nildet av at jeg øver til trommegreia xD er litt stolt av det vet du ;K ^^ suss og nuss fra Ida-pus<3 Q - var du en av de heldige som fikk se forestillingen kanskje?

8 kommentarer:

  1. Litt vanskelig å ikke se på den da. :S
    Må jo sitte der lism. :P
    Fra: Meg (:

    SvarSlett
  2. jaja Edvard xD du har vel rett:P
    når du er lyd-og-lys-arbeider så blir det vel sånn ;K

    SvarSlett
  3. Morro å "leke" med de lysa da. ^.^

    SvarSlett
  4. haha xD skjønner jeg godt :P
    altfor mange knapper for meg :|

    SvarSlett
  5. Hæ? var bare 5-7 knapper da xD

    SvarSlett
  6. det så mere ut :( men alikevel da.. det er en del!! xD

    SvarSlett
  7. ^^men sån kan det gikk når man er blondine vet du ;P <3

    SvarSlett