søndag 28. februar 2010

gode minner assa^^

jeg gikk gjennom bildene jeg hadde på mobilen og PC'n og fant en del bilder som vekket gode minner^^ her er noen av dem :DD meg eline og amalie på øving til forestilling LIVET :D
Eline, Katarine, Amalie, Cecilie, Susanne, Meg og Agnethe siste skoledag før sommerferien i 9. :D
Cecilie, Eline, Meg og Renate på shopping på Amfi :D da jeg og eline satt på benket utenfor huset hennes og snakka :D
meg og eline var en tur nede på senteret og prøvde solbriller fra Gina :D
Cissa og eg på nyttårsaften da Karoline og Otterbekk var der :D
meg og Eline med digre hår på Fugevik :D
Karoline, Renate og meg på romjuls-shopping på Mosseporten :D
meg og Cecilie i kunst og håndtsverktimen :D
Linda, meg og Renate før vi skulle på kino og se Twilight new moon :D
Susanne på bursdagen til Katarina :D
Amalie på OD-dagen da vi jobba på jobben til pappa (kraftex) :D
Cecilie, Meg og Eline som kødda i garderoben på skolen :D
Eline og meg gjorde forsøk sammen i natrufagen :D
Linda da vi lekte på klatrestativet på melløs :D
Eline og meg da vi var hjemme hos Amalie etter skole og spiste "sånn i ovnen" og så på Nemo :D
Eline og meg i parishjulet på Momarken :D
meg, Cecilie og Trine på konfirmasjonsleir iført Pussycats-kostymet :D
meg og eline i bussen på vei til middagsåsen med klassen :D
Renate da vi var på bryggeberget og tok bilder.. første dagen man kunne gå uten jakke :D
meg og Eline i gangen i 9. klasse som alltid :D
Emil da jeg og Renate overnatta på Kjøvangen på santans :D
Eline og Agnethe etter tentame da vi venta på Amalie :D
Susane, meg og Cecilie tk bilder i gangen i 9. klasse :D
meg og Eline da vi var på Oslo-shoppng :D
meg da vi var å shoppa på Amfi :D
meg og Katarina på grillfesten hos Susanne :D
meg og Eline da vi var i Hemsedal og sto på snowboard/blades :D
meg og to flasker da vi dro på stranda etter skolen, siste skoledag før sommerferien i 9. klasse :D
Renate og meg da jeg overnatta hos ho for ikke så lenge siden :D
så det var noen flotte minner. NOEN!!! flere kommer det mok senere^^ suss og nuss fra Ida-pus <3 Q - har du noen minner du vil dele med meg kanskje?

2 kommentarer:

  1. Vakkert bilde av meg, det må jeg bare si ;s

    SvarSlett
  2. synes det er søtt jeg ;K men er likosm det eneste bildet jeg fant fra den dagen :P

    SvarSlett