onsdag 24. februar 2010

Hege, Edvard, Johanne

å er har vi Hege^^ en vakker jente fra Son ^^ jeg skjenner henne egntlig ikke så VELDIG godt, men hun er en helt fantastisk søt jente. jeg føler jeg kan fortelle henne absolut alt og dele problemer med henne. og hun med meg også ^^ hun er kjemppen og søt og alt murlig. jeg ble kjent med henne gjennom Renate siden det er tremeningen hennes. husker ikke helt når vi møttes men det er veldig lenge siden :P å Renate har snakka mye om henne og jeg har snakket med henne :D u\hun er rett og slett en flott jente^^ perfekt som huun eeeer :DD min 95 modell fra Son ;*
så har vi Edvard. (sorry for lite bildet :() han er en dritrar, kul, morsom fyr i klassen med sjuuuk fatasi. helt sykt gal gutt dette her. men kjempeglad i kompissen min uansett hvor syk og gal hn er. jeg ble kjent med han egentlig da jeg flytta til moss siden han går i klassen, men begynte egentlig ikke å snakke med han før jul i 10 klasse:P altså ikke så lenge siden. ganske rart fordi det føles som om vi har skjen hverandre mye lengere enn et xD å nås vi snakker sammen har vi så og si alltid noe dritmorsomt å nakke om xD å vi forteller hverandre mange rare hemmerligheter ass:O syke dreier xD klem til kompissen min ;) min 94 modell fra Moss ;*
å her har vi Johanne^^ ho er en utrolig pen og søt gladjente fra Øya :P du kan jo selv se hvor pen hun er;P har aldri sett henne sur assa :O jeg ble kjent med henne gjennom Cissa da jeg begynte på badmington for å ha noe å gjøre, så da fikk jeg nye venner ^^ (takk Cissa xD) vi ler alltid sammen og har utrolig mnasse dumme vitser osm bare vi forstår. eller som bare en av oss forstår å den andre later som den forstår xD sånn er vi likosm ;P ho er en "blond" liten frøken for å si det sånn. xD men vi liker henne sånn:P ville ikke bytte henne bort mot 10000000000000 kr ;* min 95 modell fra Jeløya
suss og nuss fra Ida-pus <3
Q - skjenner du noen av isse fantastiske folka?

9 kommentarer:

  1. Tror jeg kjenner meg selv. :o

    SvarSlett
  2. jeg håper du gjør det i hvertfall xD

    SvarSlett
  3. Du kan godt bytte bildet av meg. ;P
    ( Til det som er profilbildet mitt. ^^ )
    Det bildet der er jo 1 år gammalt. xD Og btw... jeg ble faktisk født i 94.. Jeg ble faktisk født det samme året som deg. x) Jeg kan ikke si jeg ser så alt for ung ut heller.xD

    Eddy

    SvarSlett
  4. skrev jeg 95? :O haha xD det må jeg fikse, og får vel butte ildet også vel ^^

    SvarSlett
  5. nei kan ikke bytte bildet sorry :S for nettsia er litt f***a for tiden så det funker ikke -.-

    SvarSlett
  6. Du kan bytte bildet nå da? xd

    Eddy

    SvarSlett