onsdag 24. februar 2010

TB, Cecilie, Fredrik

å her har vi "broren" min Thorbjørn(TB) han er egentlig broren til linda, men han er så godt som broren min også ;D dritkul liten spjæling ass xP hehe^^ ble skjent med hann på samme måte som Linda da så klart ;P så ja... ikke så mye å si. men vi ble ikke venner like fort da.. siden han er gutt likosm å det var så utrolig lenge siden. hehe.. som du ser er han en liten snåling han kompissen min xD (ski-folk vet du xD) men er så glad i han gutten assa ^^ BROR :* å han er MØØ gal etter burn xD akk som renate og meg xD ELSKR det ^^ hehe ;) klem min 95 modell fra Ski ;Dher har vi Cecilie. som er en gal fjortis på BytårnetxD ho går jo i klassen min å ble kjent med henne da jeg flytta yil Moss i 8. klasse som alle andre Mosse.jentene mine;P ho er en utrolif søt og skjarmerende liten frøken som bor i det utrolig flotte huset sammen med moren (MØØØ MISUNNERLIG!!! :O) ho er kjempepen og kjempesnill ^^ man kan si ho har sine egne meninger og kan til tider være lipp pms ;P men hvem kan ikke det likosm? å så danser ho^^ kjempeflink ;D var med i Copelia og greier;P jenta mi det. glad i deg ^^ min 94 modell fra Moss ;*så har vi Fredrik da. kompiss fra Våler. husker ikke helt når vi ble kjent men jeg vet han flutta til Våler å begynte på Kirkebygden i 4-5 klasse kanskje.. føles som noe sånt i hvertfall. ghan er en kul fyr med masse tanker. kjempeglad i den fyren assa. å se så kjenn som han er ;) hehe ^^ godgutt det der assa. vi snakker ganske ofte og vi forteller masse ting til hverandre å støtter hverandre. vi har gjort en del dumme ting gjennom tidene, men så ordner vi opp i det sammen og er fortsatt kjempeglade i hverandre ^^ kjempeglad i han ^^ min 94 modell bondeknøl fra Våler :D
suss og nuss fra Ida-pusen
Q - skjenner du noen av disse snille folka?

2 kommentarer: