onsdag 24. februar 2010

middagsåsen

heisann sveisan folkens ;D i i går hadde vi det utrolig morsomt i bakken . det var masse folk som var der som var med oss og vi koste oss veldig!! jeg har desverre kkkeno bilder"/ hihi!! men uansett... Jeg, Eline, Amalie og Cecilie fant ut at vi hadde lyst til å ta en tur på snowboard/slalom i middagsåsen før sesongen var heeelt over så da gjore vi jo det så klart i vinterferien. vinter - snowboard.. HALLOOOO!!! og siden jeg hadde lovet så mange å stå på snowboard med dem så kunne jeg like gjerne sende rundt litt meldinger ikkesant? så da ble det til at Linda, Siv, Renate, Tor Henrik og Otterbekk skulle komme også da så klart. (skulle egentlig vert fler, men noen som ikke kom desverre :'( ) siv og tor henrik var litt sene desverre. (ikke overaskende menmen) men det var da ikke sååå sene da.. etter en stund kom det noen folk som otterbekk kjente fra Kirkebygden. som var Markus, Andreas, Jørgen og Aksel. så da var vi jo med dem også. eller ikke så veldig mye egentlig. de stakk litt fra oss. (VÅLERFOOOLK VET DU -.-) etter en stund kom Hege (tremeningen til Renate) som hadde med seg en fyr som het Fabian. som Cecilie fikk litt ekstra kontakt med hvis dere skjønner hva jeg mener, men ikke si noe til ho. haha xD vi kjørte skogsløypa nesten hele tiden og jeg skrek og bar meg som bare det siden det er så mye trær å masse dritt i veien. men det gikk bra da så. noen knall og fall og noen døve ører eller hva jeg skal si, men sånn går det med bakketurer med meg+burn. det må man bare regne med likosm... (blir utrolig fjotrizz når jeg er hyker lixzm. haha!!) å jo!!! Tor henrik klarte å kjøre rett i et tre i skogsløypa!! det gikk bra da. han skal være heldig han sto på brett og ikke slalom, så han fikk liksom ikke bena på hver sin side av treet.. men det så utrolig komisk ut. DUUUNK bare.. haha!!! og Andreas Otterbekk klarte å øderlegge tommelen miin!! vi kjørte ned bakken og så kjørte jeg på venstre side og skulle over til høyre for der var heiden, men Otterbekk skulle visst til venste og hoppe, så da kjørte han før meg, men siden han hadde twintip klarte jeg å hekte fast brette mitt på bakdelen av skia hans. helt utrolig!! så trryne jeg og fikk snø over hele meg. slo tommelen i skia til noen eller noe å folk tryne i meg.. TYPISK SMÅ BLONDINER SOM MEG!!!! så nå sliter jeg med å skrive medinger, skrive, ta på sokker +++ men jeg overlever nok. å siv er absolutt ikke trygg i heisen. ho kjørte renate ut av heisen hele tiden.. SMARTAAA!!! jeg turte ikke ta heisen med ho ass!! men jeg og Tor Henrik var skikkerlig Heis-buddies.. YEY!!! (just as alle know!!! vi er IKKE sammen. selv omvi holder rundt hverandre og klenger på hverandre er vi BARE venner. OKAAAAY!!!?) åå!! nå skulle ejg gjerne lakt ut noen bilder, men det går desverre ikke!!! men det var en utrolig kos dag da i hvertfall. håper det kan gjenta seg. suss og nuss fra Ida-pus ;* (fant visst noen bilder alikevel jeg :DD så da legger jeg dem ut nå ;D) her er et bilde i speilet på dassen på hytta av amalie, meg og cecilie^^ og så et av linda og eline i bakken ^^

Q - har du noen dager i bakkene å fortelle om?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar