søndag 28. februar 2010

Eine, Kenneth og Bendik

her har vi Eline. hun er en utrolis søt og en jente som jeg er kjempeglad i. jeg møtte også henne da jeg begynte på Bytårnet. hun er utrolig nyderlig og kjempeflink til å diskutere. xD for å si det sånn, så er ho litt sta av seg :P men det gjør det bare morsomt å nakk med ho. vi har forskjellige meninger om det meste og begge tror at det vi tror er det som er best og riktig. så det blir en del diskusjoner. hun er utrlig pen som sagtt. har alltid helt perfekt hår og hun er perfesjonistøyenvipper i følge meg og Amalie\. (est meg da) jeg er kjempeglad i denne sprudlende jenta som alltid vet hva hun gjør. min 94 modell fra Moss ;*¨
å her har vi Kenneth. (det er ikke sånn han se ut nå mere da :S men har ikke noe nytt bilde, men når jeg får så legger jeg det ut.) han er en utrolig kjekke fyr jeg er kjempeglad i^^ jeg ble kjent med han gjennom Linda en gang jeg var med henne på Rudolf for ikke så veldig lenge siden. en gang nå i februar tenker jeg. husker ikke helt nøyaktig. men vi fant tonen ganske fort^^ han er HELT GAL for å si det sånn.. har alltid mye morro å fortelle og er en skikkerlig klengefyr. kjempeglad i deg kjeken;* min 95 modell fra Ski ^^ å her har vi Bendik. som jeg ble kjent halvveis gjennom linda, halvveis TB. for han er bestekompiss med TB nemlig. og han stjal msn min en gang jeg og TB snakka sammen. så da snakka vi en del på msn før han pluttserlig skulle være med Linda og TB på hytta på fuglevik. å siden jeg og linda bor helt inntil hverandre så møtte jeg han da. en kjemppemorsom liten fyr som jeg elsker å klemme på^^ han en utrolig søt fyr og jeg ka trygt si vi har det flott sammen. kjempeklem^^ min 95 modell fra Ski ;)

suss og nuss fra Ida-pus

Q - skjenner du noen av disse fantastiske folka?

4 kommentarer: