tirsdag 2. mars 2010

auau magen min... :(

har du vondt i magen... så gå til Per i hagen... sett deg på den stein... gnag på et bein... så blir du bra i magen... sier Per i hagen... nja... jeg vet ikke helt om det er sant men xD så har jeg ikke akkuratt prøvd heller da ;P rart ikkesant? xD menmen... jeg har da en vondt-i-magen-dag :( dakar meg :( men det går nok bra vet dere :DD hihi ^^ JEG KAN STÅ I MOT ALT!! ;K nesten... jeg sov helt til halv 1 så jeg har i hvert fall sovet lenge nok i dag^^ det er jo en bra ting :P nå sitter jeg å ser på tv me dyna pakka godt rundt meg, sminkefri og helt missfucka hår xD men sånn er det når man er syk er det ikke? ;P så til alle dere som er syke (bl.a. Eline!!): GOD BEDRING FOLKEEENS!! ;P og så et random bildet av meg. (grunnen til at øynene ser så skumle u, er at de egentlig var røde å så "fiksa" jeg det likosm) suss og nuss fra Ida-pus < 3

6 kommentarer:

  1. Blidet var rått da :P Ser ut som om du har lilla øyne. ^^ Me like lilla <3
    Eddy

    SvarSlett
  2. haha xD det visste jeg liksom ikke ;P
    lilla er digg farge da så blamer deg ikke ;K

    SvarSlett
  3. jeg må så redigere ett bilde av deg engang og få deg til å se crazy ut ;) <3

    SvarSlett
  4. haha :P du er jo mye flinkere enn meg til det da x) husker det med bilen :O

    SvarSlett
  5. Det var jo enkelt da x'D

    SvarSlett
  6. det kan godt hende, men jeg aner ikke ossen man gjør det bare :S
    du får nesten lære meg en gang sier vi (A) <3

    SvarSlett