tirsdag 9. mars 2010

er så glad i dere

jeg var innom en blogg her i stad å leste noe:

har du noen gang hatt en venninne som tar absolutt alt ved deg forgitt? som forventer at du skal være der på minuttet, og at ting alltid skal skje på hennes premisser? at så lenge hun kan har dere en avtale, men om hun ikke kan, eller om det er noe hun heller vil enn å være med deg dit du skal, da er det ikke vanskelig for henne å ditche deg for noe annet. når du ikke kan noe den dagen hun vil blir hun kjempe furt, og glemmer alle gangene hun lot deg i stikken for noen andre, for typen. har du noen gang hatt en sånn venninne? det var kjempesøtt skrevet å kjente jeg ble veldig trist inne i meg :( håper jeg aldri har vert en sånn venn for noen!!! i så fall er jeg utrolig lei meg og håper jeg har forandret meg ^^ for en sånn venn vil jeg ikke være!! uansett :O jeg har en gang hatt en sånn venn... kanskje flere også, men ikke nå mere ^^ så det skal dere vite, alle dere jeg snakker med, dere er mine venner ;* jeg er kjempeglad i dere alle sammen. gutter og jenter, store og små ^^ alder har ikke noe å si heller ^^ for jeg vetdere er glad i meg. og da skal dere vite: JEG ER UTROLIG GLAD I DERE OGSÅ!! ;* å ingen av dere er en slik venn for meg om henne jenta skrev om^^ ;* glad i dere folkens ;* (ps. sorry hvis dere ikke er på bildet, men da hadde jeg ikke bildet av dere desverre"/ ) suss og nuss fra Ida-pus ;*

4 kommentarer:

  1. Aaaww <3 Du er glad i oss^^
    Men jeg elsker deg bestebestejenta mi <3 :*
    Håper ikke du føler sånn om meg :/ <3

    SvarSlett
  2. jeg føler absolutt ikke om deg jenta mii!! du er alt for meg pus ;** å elsker deg også!!! <33

    SvarSlett
  3. Hater bildet av meg xD
    Må bare si det (A) :P
    Eddy

    SvarSlett
  4. synes det er kult jeg ;P det med isen jeg fik var møø kult da :DD

    SvarSlett