tirsdag 2. mars 2010

filmer jeg vil se ;D

det er en del filmer jeg ikke har stt som jeg skulle ønske jeg kunne sett.. så klart kan jeg jo se dem en gang, så det er her noen av dem. noen som alle har sett og noen som ikke har kommet på kino enda :P men her er de i hvertfall;P TOMME TØNNERORPHANOBSESSEDLYNTYVENMY BLOODY VALENTINE 3DMEN SOM STIRRER PÅ GEITERTHE LAST SONGTHE LAST HOUSE ON THE LEFTKURT JOSEF WAGLE OG LEGENDEN OM FJORDHEKSATHA HAUNTING IN CONNECTICUTDRAG ME TO HELLCASE 39ALICE IN WANDERLANDTHE WOLFMANALLE MINE KJÆRE
på noen av filmene så fant jeg ikke bildet av koveret, så det var heller et "viktig" bilde fra filmen likosm ;P men nå har dere boen fine, kule, teite, morsomme, skumle filmer som dere kan se (gjerne sammen med meg liksomxD) suss og nuss ra Ida-pus < 3 Q - har du sett noen av filmene som du syntes var bra? Q - vil du kanskje se noen av filmene?

2 kommentarer:

  1. Har hørt at "the last house on the left" er skikkelig dårlig..
    Men "the hounting in conneticut" er ganske bra :)

    SvarSlett
  2. samma det vel ;K jeg vil se den forde da xD hehe ^^ så kan jeg dømme selv vet du :P
    hehe^^

    SvarSlett