onsdag 3. mars 2010

pappa og lillebror tur ^^

hei sveis ;P i dag har jeg vert på skolen igjen ;P friske lille meg ^^ hehe :P skolen gikk som vanlig:P etter skolen varjeg med Eline hjem for å gjøre litt lekser sammen:P vi lagde loff med leverpostei, druer og en stor kopp med kakao ;P så på alle etter-skolen-programmene på tv Norge og snakka. å nei, det ble ingen lekser xD så måtte Eline dra å spise sammen med morra så da måtte jeg hjem :P å siden jeg skulle på kino med pappa i dag så dro jeg like gjerne rett til han ^^ så spiste vi hjemmelaga hamburgere og snakka litt.. å så var det en dame der som var lærer på hoppern (der Cissa går) og gikk i korpset til pappa (Ljom) . husker ikke helt hva ho heter, men jeg vet det er en god veninne av pappa.... ja.... så dro vi på kino for å se LYNTYVEN som jeg har ønsket å se. den var helt grei. ikke spesielt bra for den var ganske forutsigbar kan man si.. detn handlet om en gutt som var halvgud. altså sønn av Poseidon og et menneske. og noen hadde stjålet lynet til Zevs og alle trodde det da var denne gutten. og Hades ville ha tak i dette lynet siden det kunne gi han makten over alt og ja... han møtte en jente som var datter av.... en gud jeg ikke husker og så var han kompiss med en som hadde geiteben xD så den var litt spesiell om romerske guder eller hva det heter xD rar, men helt grei:P liker likosm best filmer som ikke er så forutsigbare så nja... ikke er 6er fra meg i hvertfall xD å det som var feke... det så.... fake ut xD hehe:P men hvis du kan en el om guder å sonn og intereserer deg for det så kan det være en helt grei film, for den har med mange folk og figurer fra dette. som Sedusa og den dragen med mange hoder og masse ting xD så ja... bare å se ;P

er random bilde av meg (inlegg uten bilder er kjederlig xD) på huska utenfor hytta på Fuglevik ^^ SOMMER ;* suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - har du sett lyntyven? Q - hvis ja, hva syntes du om den?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar