tirsdag 9. mars 2010

prøve øving -.-'

DETTE GJLDER SØRENMEG DERE ALLE SAMMEN: ja hva skal man si? man sitter dag ut og dag inn i ca 6 timer å enten trøkker trynet ned i den sliten gammal bok eller sitter som zomier å ser på en rynkete gammal kjærring skravle. du loker øra for helt egentlig bryr du deg like mye om hva som foregår forran deg som hvorfor himmelen ikke er grønn. du kunne like gjerne blitt innesperra i e pappeske i 6 timer å du hadde forstått akkuratt like mye som det jeg gjø, av den kalde krigen. absolutt INGENTING!! etter disse 6 timene med øredøvende lesing kal du pokkermeg appåtill bruke lang tid på å somle deg gjennom våt asfalt og sørpete snøvann og komme deg hjem. når du enderlig har kommet deg hjem, kasta bagen i gangen, jakka i skapet og de klissvåte skoa er slengt halveis pent i skohylla så må du fadermeg bruke det de voksne kaller fritden vår på å plokke opp de samme bøkene du nå har trøkka inn i hue i 6 timer, å pugge på over 20 sider med ubetyderlige bokstaver som du skal kunne til i morra. så når du enderlig er ferdig med å ikke kunne noe mer enn når du har startet så er klokken så mye at du vurderer å legge deg. du gjesper og sovner på et blunk. når du så kommer på skolen dagen etter. sitter på pulten som en litt halv-lysede sol"stråle" og får prøven slengt i fanget, så begynner du å tenke. på alt det du ikke har lert. ja nå kan du tenke nå: HVORFOR I HELVETE FULGTE JEG IKKE MED I TIMENE?!!! sånn følelse har jeg akkuratt nå. nå sitter jeg her å skal kunne 20 sider med årstall, land og alianser fra den kalde krigen til i morra. hvorfor i alverden skal vi egentlig kunne dette? jeg bryr meg da ikke om kriger... jeg bryr meg bare om fred jeg! hvorfor er det ingen som skriver et 20-siders kapittel om fred? HÆ? -.-' suss og nuss fra Ida-pus ;*
Q - hva er din mening om prøver? - hvilke karakterer får du?

4 kommentarer:

  1. Jeg liker ikke prøver -.-''
    Men jeg får vel mest 4-ere og 5-ere :P

    SvarSlett
  2. men du er sjuk da sååe xD får mest 3ere og 4ere jeg :P
    men du er jo nærda mi såå (A) spes i fransk ass :O <3

    SvarSlett
  3. Hehe, jaa ^^
    Og kanskje, neste år eller noe, er jeg nærda di i spansk :L <3

    SvarSlett
  4. jaa :D det gleder jeg meg til, for jeg trenger nok en deeel hjelp ass!! xD

    SvarSlett