fredag 5. mars 2010

bildedag på skolen assa ;K

på skolen i dag bestemte vi oss for at vi skulle ta midlertidig header-bildet til http://www.peepza.blogg.no/ så da gjorde vi det^^ her ser du da cecilie, katrina og susanne på andre rad og meg, eline og amalie på første ;P sexy grimaser her ass ;K
og så kommer så klart Caroline (aka linselus) og vil være med ;P
og da følger sondre like etter (ntawww^^) å her ser du det enderlige resultatet av header bildet da ^^
meg og cecilie. meg litt sjokka av blitsen der ja xD
så var det kunst og håndsverk timer da.... haha xD å vi skulle sy :DD det er gøy da:P så var det prvesying og jeg kan tre i nåla å sånt vettø så jeg var litt "hjelpelærer" i dag ;K (stolt) så jeg måtte hjelpe cecilie, emilie, eline, susanne og runar en del kan man si xD haha :P her ser du Ida synøve, meg, cecilie, emilie, kaja og stine i arbeid ja ;P
så utrolig søtt bilde av cecilie eline og susanne daa (AA) ;* fotograf: MEG :DD
ja dere ser ikke syner xD runar syr han også faktisk :OO og ja edvard følger spent med i bakrund der ja med den beryktede shit-genseren sin :P
og så i friminuttet etterpå satt edvard med "oss jentene" så da viser han sine fememine sider ja ;P haha xD glad i deg jenta mi! og så helle og meg som.. ja xD er der :P
så det var da en helt vanlig dag på bytårnet skole i 10. klasse ^^ suss og nuss fra Ida-pus;** Q - er det noen andre som har syke skoledager? Q - har dere sydd i KH timene?

9 kommentarer:

  1. fine bilder, du er søt =D

    ha en fin kveld, og en god helg!

    SvarSlett
  2. takk og takk ^^ <3
    og takk igjen^^ du også :D

    SvarSlett
  3. Kan jeg ikke tulle litt før jeg blir beskylt for å være feminin? xD
    Eddy

    SvarSlett
  4. søte bilder!
    det nederste bildet var allerbest altsååå <33333

    - helle

    SvarSlett
  5. joda edvart xD du er så søt så jenta mi <3

    SvarSlett
  6. ja ikkesant helle xD for der er du med likosm ;P hehe ^^

    SvarSlett
  7. gleder meg forresten til manikyr-avtalen vår og så spa senere edvard ;P det blir gøy ^^

    SvarSlett
  8. k&h er da alltid kult :p

    SvarSlett
  9. jeg vet det :D det er kjempekult ;P

    SvarSlett