søndag 7. mars 2010

middagsåsen er digg :D

hvis du har lest forige innlegg (og statusene mine på face xD) så vet du at jeg var i Middagsåsen med Eline og noen andre folk i dag :D vi som var sammen hele tiden var egentlig bare meg, Eline, Tor Henrik, Edvard, Jakob og Mats Werner... men så var Hege der også men ho var mest sammen med veninna si Silje da:P men ho jørte litt med oss også:P å så var det en kompiss av Eline der som var en del med oss, men han passa egentli på fetteren sin så han måtte vere med han også. han heter Endre foresten ;P hehe^^ ( ;* )og så skulle egentlig Bendik og Erlend også komme, men neida de kunne ikke :( hadde ingen til å kjøre seg xDhehe:P dakar gutter :( xP men vi hadde det kjempegøy da ^^ og jeg hoppa faktisk ;K ikke mye a : P og ikke høyt xD men jeg gjorde det :D ^^ haha xD men både Jakob, Mats og Tor Henrik eide meg på snowboard da så xD (ikke Eline og Edvard for de står på twintip. SVIKEREEE!!! :@) men samma det xD hadde det så gøy så ^^ og Tor Henrik er min heis-buddy så ^^ (H) ;*
å i skogsløypa kjørte jeg rett i treet :S som Tor Henrik gjorde sist gang likosm xD bare ikke helt samme sted da tror jeg :P å så kom så klart Fredrik innom en liten tur :P bare for å hilse på oss:P eller han skjente jo bare meg da xD og ltt Eline:P men det var kosli av han ^^ takk kjekken ;* (A) vi stoppa hele tiden og satte oss ned å kasta snø på hverandre xD det var ille ass :O å håret mitt var helt... SVOSH!!! :S helt ille xD haha :P å det var vel mest Tor Henrik, Edvard og Jakob sin skyld -.-' duminger -.-' å så siste runden så skulle jeg og Eline i heisen å så klarte jeg ikke å ta heisen så jeg tok den forran men, mens Eline SKULLE, MÅTTE ha den så ho tok tak i den og så satte den seg fast under armen hennes og ho bare føyk LAAngt ram xD driitfort og driitlangt xD helt sykt å se på :S mange som imiterte henne etterpå +++ og jeg holdt på å dø av latter ass xD klarte ikke stå rett i heisen engang ass xD GUUd!! ha bare fløy frem sånn dritfort å var ikke nær bakken igjen :S haha :P det var dritkult ass :P det er vel en del mer å fortelle egentli, men jeg orker ikke nå :S men hvis du virkerlig vil vite mer, så får du da spørre :P eller hvis du var her så kan du kanskje fortelle noe mer? (AA) å jeg har ingen bilder :( desverre:( ;* random bildet av Tor Henrik og meg på senteret i Ski ;P suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - fortelle litt om denne dagen? ' Q - var du i Åsen i dag? Q - ståår du på noe? hvis, ja, hva?

6 kommentarer:

  1. Sviker da eller? :O Okay, kanskje litt xD
    Du var feig ass :O Taaaapeeeer!!! (A) xD
    Eddy

    SvarSlett
  2. ja SVIKER!! ;K hah xP
    feig da eller? :O Okay, ksnkje litt xD
    (skrev det samme som deg ;K) haha xD
    neida, men jeg er bare ikke så glad i å skade meg okay? :D

    SvarSlett
  3. Hadde du vært fin pus og kommentert litt på bloggen til Linda og meg? :)
    Den kommer opp når du trykker på navnet mitt ;)
    Elsker deg jenta miih <3 :*

    SvarSlett
  4. det vet jeg domma xD haha :P skal gå inn nå igjen jeg jenta mi <3 KLEEM ;*

    SvarSlett
  5. SV: Takk for kommentar! Bra noen skjønner problemet :p

    SvarSlett
  6. jo bare hyggerlig ;D hadde vert rart om jeg ikke forsto det ^^ hater nemlig gymmistøvler :O

    SvarSlett