søndag 7. mars 2010

ELINEEE!!! ^^

heeei :DD
nå har jeg ikke blogga på.... en stund føler jeg xD tror egentlig ikke det er så veldig lenge, men uansett xD jeg har da vert i Åsen i hele dag, men det kommer på neste innlegg :DD nå skal jeg fortelle litt om Elinebesk, aka Otterbekkbesøk xD foreldrene til Eline er skilt, moren bor i Moss og faren i Våler på Folkestad der je bodde før^^ så det er alltid vedig kos å være med henne til faren hennes for det er så mange minner likosm :D yeyyeyyey ^^ Eline og faren var å kjøpte speilrefelks kamera til Eline. de skulle egentlig kjøpe det i Moss, men så hadde dem ikke detder så de dro helt til Ski å kjøpte ett der ;P så kom ho og faren pg henta meg hos mamma ^^ koos :D så kjørte vi opp til Våler. eller ned :S spørs ossen du ser på det da xD haha :P hjemme hos Eline var det veeeldig tomt xD det var bare noen få møbler der, for faren skal nemlig flytte til Moss han også så han er litt nermere så skal Mette (dama til faren) flytte nermere sin familie :P men de er fortsatt sammen da^^ men uansett ;P når vi kom dit så spiste vi først middag (spagettig) så dro faren på noe som jeg ikke vet helt hva var egentlig men xD hehe:På dasatt vi å titta litt på kamera til Eline og litt forskjellig før vi ant ut at vi ville finne på noe:P å siden ndreas Otterbekk er naboen til Eline (bare å gå en bitteliten sti) så fnt vi ut at vi gikk dit :D å der var det fult hus:P ikke sånn venner av Otterbekk da, men stemoren hans hadde bursdag så da var det familie der likosm ;P hehe^^ så da satt vi inne på rommet hans og prata og chatta:P så om vi opp med et helt fantastisk ord: EPISONG!! xD Otterbekk dreiv å fortalte om episoder og sesonger så pluttserlig sa han episong å merka ikke at det var feil en gang likosm xD haha :P LILLEFINGER ass xD (intern humor mellom meg og Eline^^ Endre skjønner den ogsåå:P det var han som fikk det sånn for å si det sånn xD) så kom Christian (lillebroren) å bare: "N N er på ..... (ett eller annet online skytespill xD)" å da MÅTTE jo han logge på der ikkesant xD å så da ble det litt skipt :S så jeg og Eline kjeda oss mens Otterbekk bare: "LAN ASS!!! LAAAAN!! GRIILL!!" haha xD å når Fredrik fant ut at jeg og Eline var hos Otterbekk så ville jo så klart han komme også :P hadde ikke sett han på år å dag joo!! :O men han kunne ikke for det var likosm litt sent og han kunne ikke overnatte... så ja xD å da ble det kjederlig hos Otterbekk så da dro vi hjem til eline igjen xD å så på flm som gikk på tv :P husker ikke helt hva den het men :S noe kult da xD så da var vel det det meste :P så la vi oss til å sove litt etter a faren kom hjem da og dagen etter ( i dag) dro vi i Middagsåsen eller Åsen da og skulle stå på snowboard(meg) og twintip(Eline) med noen venner :D
random bilde bare ^^ tatt utenfor leiligheten til mamma ;P suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - hva har du gjort i dag (Lørdag)? Q - har du noen gode venner som Eline?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar