torsdag 4. mars 2010

deppis dag "/

heisann folkens.. i dag har jeg egentlig vært ganske deppa... og ganske glad... og ganske sint... forvirrende : det er ikke noe vits å spørre hvorfor for jeg vil ikke fortelle det her uansett :P menmen xD sånn går det xD mente: sånn kan det gikk ;K hehe så det har egentlig vert en skoledag som har gåt laaaang tid desverre "/ første friminuttet så tok jeg, Eline, Amalie, Cecilie, Susanne, Katarina og Agnethe header bilde til peepza-bloggen ;K (http://www.peepza.blogg.no/) å de ble ganske kule xP men vi skal ta nye i morra da for da skal Cecilie ha med speilrefleksen sin og Susanne skal ikke ikke ha på sminke xD haha :P min dag det er ja xD et random bilde av meg og Bananaz som jeg Cecilie og Renate vant en hver av på tusenfryd i sommer xP
suss og nuss fra Ida-pus ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar