mandag 1. mars 2010

noen filmer med litt betydning kanskje...?

jeg er veldig flink til å ta bilder og filme masse rare greier som jeg ikke har bruk for seere xD så når jeg gikk gjennom filmer jeg adde i kamera-albumet på mobilen fant jeg noen få filmer jeg tengte jeg kunne legge ut;P hvorfor ikke likosm? ;P så hvis du gidder.. har tid. så kan du kanskje se på noen av filmene. gjerne alle ;P +++ så får vi se om du husker noe av dette xD just as you know.. noen av dem er GAAAAAAMLE!!! :O

jeg og Eline var på Karpe diem konsert da vi var på Momarken for en stund siden ;P

vi var på sånn greie på et galleri (husker ikke hva det heter desverre :S) å så skulle vi lage fil som handla om en som gik rundt med en dau kanin å så på kunst og sa: "er det kunst?" (jeg og Agnethe var på grubbe btw.) å så her driver ho dama å redigerer fimlen vår og jeg og agnethe hadde fritiiiids!!! :O

og så har v da en lærer. Kristian Clasen (husker ikke helt ossen det skrives :S) som er den kule læreren som kommer med det spydighetene og grove vitsene, slenger fram gitaren og en sang han så på barne-tv. snakker om sine "yngre" dager og propper oss fulle av informasjon.. å jeg filmer så klart vet du xD så her sitter han da å spiller en sang mens han imiterer noen folk xD en helt vanlig time her hos oss;K

jeg har sitti å fundert på denne videoen.. for hvem fimer? når det likosm ikke er noen av oss som gjør det... å det er MIN mobil.. å det er på skolen :S je mener.. jeg, Agnethe, Susanne, Eline, Cecilie, Katarina og Amalie sitter jo der.. da er det ingen fler daO det er litt skummelt:S Q - har noen et svar? dette er faktisk en film fra bursdagen til Renate ;P vi var ute i mørket og filma og skrek (det var IKKE snø)det er forresten JEG som filmer :P de som er der er: Jeg, Renate, Linda, Karoline, Elida og Tina Sofie som nesten gav Renate hjerteinfark side rente ikke visste at Tina skulle komme helt fra Finmark liksom xD hehe :P^^ gode tider. (skulle ønske ho drepte renate jeg :O men hysh hysh xD NEEIDAA!!!:O ^^) for en stund tilbake var vi på en utdanninsmesse med hele 9. trinn (dvs da vi gikk i 9. da xD) så da gikk vi rundt å så på forskjellige linjer og sånt man kunne søke på videregående:P så MÅTTE Amalie prøve den skytesimulatorgreia vet du xD (ho sugde !!! :P xD) møtte faktisk på både Mats og Kristian fra Halden som jeg var på leirskole med i 7. klasse. men bare Kritian som hilsa tilbake da -..-

dette er en av de morsomme engelsktimene vi har hatt med Clasen xD da noen fra klassen skulle opp å gjøre et lite "skuespill" som sto i Engelskboka xD (det som du måtte øve på da jeg var hos deg vet du, Renate) å jeg filmer vet du ;K synd det morsomste var rett før jeg begynte å filme xD er ikke så bra filme, men dere som var der husker det nok godt xD "gode" skuesillere vi har i klassen vet dere ;K

her er da drilltroppen av hans majestets kongens GARDE :P for dere som vet hva det er xD (regner med at de fleste vet det likosm xD) pappa er nemlig medlem av et korps som hete LJOM (utales jom) som er i Svindal.. å siden diregenten dems er diregent i garden så fikk de med seg garden ned i ålerhallen med trummer blåsetinggreier og så klart drilltroppen dvs. de som "driller" med givær. å her ser du filmen fra der jeg satt xD og pappa var forresten md i garden også (småstolt ;K) han spilte trombone, som han spiller i LJOM nå ;P (den er egentlig litt kul den her: det var ikke så kjederlig å se på som jeg trodde det skule bli) møtte forresten otterbekk da jeg var der ;K

dette er en film fra første gangen Cissa skulle stå på slalom.. så sto jo jeg på snowboard som alltid, og så skulle jeg absolutt prøve skia hennes ^^ med snowboard sko, som var for kosrte så jeg egentlig ikke var låst fast eller noe, bare sto der. så skie bare føyk til alle kanter under bena mine.. du får vel se selv hva som skjedde xD

ja. det er tobias som synger til Karoline på skuespillet, Livet. dette er da et opptak av en av de bedre gangene.. det vil si her er han KJEMPEFLINK i forhold til det han faktisk var en del ganger xD da var det bare : "LOVE YUOOOUUOOOOÆÆÆOOUU!!" likosm xD haha :P men han er en skikkerlig tøffing som tør dette assa ;K så det var da de videoene jeg hadde for denne gang;P har noen flere, men venter med de tenker ejeg siden det tar laaang tid å laste opp videoer.. å jeg tviler på at du gidder å se ALLE :O det er likosm 10 filmer så... :P men kos deg med det du gidder å se da ^^ sus sog nuss fra Ida-pus ;* Q - har du noen videoer eg skal legge ut så er det bare å si i fra, så kan du sende dem så legger jeg dem hjerne ut ^^ (ikke helt et spørsmål, men uansett xD)

4 kommentarer:

  1. Haha, litt info til deg her :L
    Utdanningsmessa var i 10. klasse.
    OG! Jeg vet at du egentklig ville drepe meg!! Iallfall når du finner ut hva jeg skal!! :D
    Elsker deg pusen miin <3 :*

    SvarSlett
  2. var det ikke i 9. da? :P jaja xD samma det daaa :P
    drepe deg ja! :O haha xD menne... hva skal du? :S nå be jeg redd her :S

    SvarSlett
  3. Hehe, slapp av :P
    Til helga skal jeg det, tror jeg.. ;D
    Det er ikkeno farlig assa :)

    SvarSlett
  4. fortell daaa xD hehe:P
    eller får jeg ikke lov å vite det kanskje?? :(
    skal du egentlig i baken med hege på søndag? tror ho nevnte det :P i så fall kan du godt prøve å dra ho med til Tryvann istede ;K hadde vert kos ^^
    forresten!! er det det du skal til helga kanskje?? ;)

    SvarSlett