onsdag 10. mars 2010

vaffelkveld :D

titt tei folkeeens ^^ i går kveld tror jeg det var, kom pappa hjem fra en laang gåtur i mørket. når han kommer hjem sier han pluttserlig; "noen som vil ha vaffler?" å vi bare: "JAA!!! :D" så da stekte han vaffler til oss :D naaam ;*
vaffelbordet;P ikke veldig fristende kanskje, men ooo så godt det er :D
vet vi ikke har verdens fineste talerker assa xD men er det ikke fristende? :D herts of love for you ^^
nam nam :D
å så fant jeg et blad å så denne siden. må bare si at jeg er FULLSTENDIG enig ;P å dere vet jeg ikke er av dem smarteste ikkesant xD
suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - liker du vaffler? - er du enig eller uenig i det som sto i bladet?

4 kommentarer:

  1. sv: Hehe, det er sant ;-)

    Namnam, vafler er jo sååå godt ;-) nå fikk jeg lyst på det jeg også. Fader, hehe. Farlig å legge ut sånne bilder ;P

    SvarSlett
  2. jeg vet :O blir sulten hver gang jeg ser det joo xD

    SvarSlett
  3. men ida..... jeg er smart og har balls!! :D

    SvarSlett
  4. du ække smaaart xP
    neidaaa :DD ja du har vel rett ;P men jeg er fortsatt enig i den greia såååh!! :PPP

    SvarSlett