mandag 1. mars 2010

kakao med krem ^^

nå som det er en kald vinter(egentlig vår, siden mars er en vårmånede men....) og du sparker a deg snøen på skoa og slenger jakka på krakken i gangen og skal til å løpe og hoppi sofaen og under et varmt godt teppe når du kommer hjem fra skolen så kan du like gjerne gjøre som meg; lage deg en god varm kopp med kakao med krem ^^ alltid en gledesvekker i disse kalde mars-dagene:P har du ikke kakao vet jeg noe som er minst like godt, om ikke bedr.. du tan en stor og go kopp, fyller den med melk og litt ekstra oboy-pulver enn det du bruker til valig sjokolademelk... så rører du godt ig setter den en liten stund i mikroen. men ikke for lenge. når melk koker... koker det FORT assa... så tar du den varme koppen ut og srayer på et digert lag med krem.. mmmm ^^
Ida får krem på nasen når hun drikker med sååå mye krem:P tihi^^ bildene er redigert med photoscape som jeg lasta ned i går forresten :P

6 kommentarer:

  1. Et annet bra fotoredigeringsprogram er photofiltre :)
    Og Gimp og Serif da :P Men syns Photofiltre og photoscape er best av dem ;D

    SvarSlett
  2. jeg har bare photiscape jeg :P likte det myyyye bedre enn det jeg hadde på gamle PC'n xD haha!! det var dorlig det :O

    SvarSlett
  3. Photoshop? der kan man gjøre alt mulig ;D

    SvarSlett
  4. har PS nå, men skjønner ikke så mye av det desverre x) scape er så mye lettere å forstå (A) men det er jo noe som jeg bare kan på PS da :P

    SvarSlett
  5. kan lære deg litt smått da ;) lettest å lære fra youtbe da ;) ;*

    SvarSlett
  6. det var smaaaart (I) haha x) faktisk ikke tengt på :S
    pappa driver med det på jobben, så lærte noe av han, men glemte det igjen -.-

    SvarSlett