mandag 1. mars 2010

søren det er skole igjen..

nå har vi hatt vinterferie og i dag er det tilbake på skoen.... samme gamle drittskolen, Bytårnet. å vi har alerede prøve i Naturfag i morra. i kapittel 6 og 7.. dritt ass.. så nå skal jeg egentlig sitte å nipugge til dette, men det får vente litt.. vente til etter middag i hvertfall:P på skolen i dag så var det en helt vanlig mandag. først en time naturfag og så en time samfunsfag. ettr det et friminutt i "getttoen" og så to timer engelsk fordypning på datan som egentlig blir rotet bort til snakk og fjas og mas: agnethe og meg i en enderløs siskusjon om noe jeg ikke husker xD og ja.. hvis du ikke ser det så er det en blodtørsti ulve-menneske-person-ting-varulv-aktig greie på bakrunden. men både jeg og Agnethe har glemt passordet til brukerene så vi måtte låne Edvard sin.. IGJEEEEN... men han er jo alltids like snill å låner detn bort til oss da ;K takk Edvard ^^ og så klart et "trutemunn" bildet av meg da xD du ville ikke kyssa på denne berta ville du vel? ;P
og etter en goood runde engelsk aka prating og latter så hadde vi friminutt igen som ble en turpå Vina for meg og Agnethe. å så var det gym i de to siste timene. desverre hadde jeg glemt gymtøy :( men det hadde eline og katarina også så det var ganke gøy^^ pluss at jeg dreiv å sendte meldinger med Thomas Leo, Emil og Tor Henrik (yey^^ Toregutten har ått penger igjen :DD). å cecilie skulle så klart gjøre seg til på det ene bildet under oppvarmingen ikkesant xD
: og så meg som gosser i seg nudler fra Vinada :D noen som er enige at jeg ser ut som en devel der? :O på øya og sånn likosm :S det ble sånn rart lys og noe greier så... xD
i den andre gymtimen kom det en hel hau med folk inn i hallen.. vi skulle nemlig ha kanonball mot 10c. altså 10B VS 10C. jeg e ri B så vi heier på dem likosm ;P
ja.. og her ser du kongegreia til Cklassen. som er stappfull, mens vi kun hadde 3 stykker der eller noe:P det vil si konge+2 til ;K hehe desverre husker jeg ikke hvem som vant, men det er sikkert oss xD
så det var da en "flott" dag på skolen.. egentlig gansk skip spør du meg. men vi hadde i hverfall ikke prøve ;K som vi skal ha i morra... og fredag... fy F**N jeg er drittlei nå ass-..-'' 10B VS 10C kanonball krig :OOO suss og nuss fra Ida-pus ;**

10 kommentarer:

  1. å jo da jeg ville kyssa på den berta xD (du ekke noe berte pusi) =D

    kommentar lagt ut av Thomas Leo Vik xD

    SvarSlett
  2. haha xP
    men det er DU som jeg sa til deg i stad xP hehe :P men ingen andre da. se på den stygge trutemunnen likosm :O haha ;P

    SvarSlett
  3. Er ikke jeg snill (: xD
    Eddy

    SvarSlett
  4. du er kjempesnill faktisk ^^ <3

    SvarSlett
  5. Jeeg ville kyssa den!! :D (A) <3 :*

    SvarSlett
  6. ntå(AA) pusen min assa <33 hehe ;P

    SvarSlett
  7. haha x'D meg da? (A) <3

    SvarSlett