lørdag 6. mars 2010

ut på tur...

heisann folkens ^^ nå sitter jeg her hjemme og har akkuratt vert å henta den nye sofaen vår ;P siden mamma og pappa har skilt seg så var det jo en av dem som ikke kunne få sofaen xD så d fikk pappa den og mamma måtte låne en gammel en. å nå har vi da vert å henta vår helt egne sofa ;D den var veldig fin ^^ med to gode stoler til og så slang ho med en komode, puff, tv, tv-pord og noe pynte-lys-ting xD stilig ^^ etterpå kommer eline og henter meg her og så skal jeg overnatte hos faren til eline i Våler ^^ det blir kjempekos ;D å så skal vi i middagsåsen å stå på snowboard i morra^^ så får nok ikke blogga noe mer før jeg kommer hjem fra det igjen i hvertfall :P å vet ikke helt når det er liksom :S menmen ;P hehe^^ de som skal være med i middagsåsen tror jeg hittil er : meg, Eline, Cecilie?, Edvard, Werner, Jakob, Tor Henrik, Siv?, Endre, Otterbekk (+folka hans? xD) kanskje Emil kommer og vet ikke helt om Fredrik kommer xD kanskje Joachim, og Hege kanskje:P men vet ikke helt sikkert for folk sier bare, kanskj. spørs.hvis.... og sånt:P men vi blir jo noen da ^^ det gleder meg :DD ^^ siden jeg skal til eline så får jeg vel legge inn en del bilder av meg og eline da ^^ glad i deg assa :DD suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - blir du med i bakken i morra kanskje? :D

7 kommentarer:

  1. Sv: Heldig du, hvilken farge da? :D
    - Henriette <3

    SvarSlett
  2. tuusentakk for søt kommentar på bloggen min www.kristinnordheim.blogg.no <3

    SvarSlett
  3. jeg har kremhvit eller noe sånt jeg :D

    SvarSlett
  4. bare hyggerlig og takk det samme ^^

    SvarSlett