lørdag 1. mai 2010

17. mai!! -09

hællæ!! her kommer en haug med bilder fra 17. mai i fjor ;D eller en haug og en haug herr Blom! men her kommer det noen i hvert fall:
(i litt fil rekkefølge men...)
etter vi hadde gått i 17. mai tog så dro renate og meg på hytta på Fuglevik og tok bilder i de nye skjolene våre^^ MEG! Agnethe og susanne i bunadstasen i 17. mai toge!anna og cecilie! bare at cecilie haddde ikke bunad:P TAAAAPEREN!! Katarina og amalie ^^ katarina også uten bunad :P LOZAAAH!! x) Elinepus ;)
så var det etter 17. mai da xD renate og meg kødda i speilet :P jaaa... renate falt nesten ned fra stenen x)
å jeg hadde problemer med stroppene på kjolen x) vi skulle egentlig til Cecilie men så kunne vi ikke "/ men var kos på fuglevik forde daa!!!
suss og nuss fra Ida-pus ^^

2 kommentarer:

  1. Mwahahah! Både Katarina og Cecilie hadde reggis da, ikke bare meg!! (6)
    Fine bilder da, søtnoS ;D <3 xD

    SvarSlett
  2. du må si hvem det er fra!!!!! :O selv om jeg som oftest skjønner det ;P Renate sant?
    takk btw <33 ;*

    SvarSlett