søndag 16. mai 2010

Joachim og meg :D

HALLO!!! hei x) jeg har egentlig VELDIG mye å blogge om nå, siden vi ikke har nett på hytta på Fuglevik, så jeg får vel egentlig bare starte, får jeg ikke?? først tar vi meg og Joachim dagen. jeg skulle egentlig dra til han rundt 1 for det var da mamma kom hjem fra jobben (onsdag) for vi hadde jo da fra så skulle jeg dra til Joachim rett etter han kom hjem fra skolen. men NEEEIDA mamma fant ut at ho ikke ville dra ut før rundt 6 tiden. meeeen det funka jo greit da. ble kjørt het til han.. heldige meg :D så kosa vi oss. s på tv og prata og tulla mye som vi alltid gjør. dritkult! savner deg assa^^ njaa... måtte vel bare ha et bilde xD kan vel si at jeg synes det egentlig er litt komisk. aner ikke hvorfor. ser bare morsomt ut :D suss og nuss fra Ida-pus ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar