søndag 16. mai 2010

Rnate og Cissa kommer ut på Fuglevik

HEISANN!! i dag (torsdag) kom Cissa og Renate en tur til meg på Fuglevik. det var kjempekos. vi hadde det SÅÅÅ utrolig gøy assa. tror både Cissa og Renate også syntes det. hehe!! satt først å venta i timesvis på Renate. jeg skjeda meg SÅÅ mye.. har jo ikke nett på Fuglevik ikkesant, så hva skal jeg gjøre da når det eneste som går på TV ev "Sauer" og nyheter... ÆÆÆ!!! :S nei fysj. sånt liker vi ikke. men så kom krykke-jenta mi (AKA renate) etter en liten stund da. så ble det litt bedre kan man si. så etter det kom også Cissa. å da ble det enda mer livligheter. eller hva det heter. detsverre var vi nødt til å bære en hel hau med bokhyller fra nede og opp. å det er mer stress en du tror. og Renate gikk jo på krykker, så henne var det ingen hjelp i. så jeg og Cissa kom opp med en god Idè og putte hele den digre hylla opp i en barnevogn og trille den, siden den var for tung til å bære. men så var det et lite problem, vi måtte jo få den opp trappa og opp på verandaen, men da kom enda en lys idè! "VI TAR DEN OPP FJELLET!!!" så det gjorde vi. etter en del kjefting, skriking og mere til fikk vi den enderlig opp. DET FUNKA FAKTISK. tak til han som fant opp barnevogna!! ^^ (har noen bilder som kommer senere, siden de er på mobilen til Renate) etter det så laga vi ostesmørbrød. men vi laga dem på en spesiell måte:
her ser du da en diger hau med namnam ;D
Cissa steker ostesmørbrødene. JA, du har rett, vi stekte dem i vaffelgjern!!! renate gomler i seg namnam. KRYKKE-FAEN xD
det ser kanskje rart ut, men det var utrolig godt ^^
så var det da vi skulle legge oss da. man kan vel si at hele gjengen var trøtte og surrete både denne og neste natt. så da kommer det opp rare ord og samtaler, som for eksempel at "Storbjørn har stor!" og menn med blott hår. kvittrende sommerfugler og utbrytelser som "FRØKEN FRYYYYD!!" og så klart: "han er liksom ikke en pulepreson" "jeg synes han er kol jeg!:O" hahaha!! og mennene med blått hår og blinkebilla under stjerneputa som skulle stjele klærne mine. skummelt. og så klart klubben til meg og Renate som Cissa IKKE fikk være med på: IDORENA!! HAHAH!! så sov vi og gleda oss til at vi skulle til Ski dagen etter!! :D
natta ^^ suss og nuss fra Ida-pus ;*

1 kommentar:

  1. Det er jo så digg å steke dem i vaffelgjernet da ^^ elsker det <3

    SvarSlett