onsdag 5. mai 2010

konfirmasjonsgave

hei;* Cissa-jenta mi skal ha konfirmasjon nå til lørdag å så klart er jeg bedt. å da må vi jo ha gave. så da tok jeg en sjapp tur ned i byen etter jeg hadde vaska hos mormor og kjøpte en flott gave til henne. så klart vil jeg legge ut bilder av den, meeeeeen da ser ho den, så det kommer etter lørdagen en gang da x) håper hun liker den. vil egentlig ha den selv også, men det er bare til deg pus ;*
ETTER SHOPPING!! :D suss og nuss fra Ida-pus ;** Q - skal du konfirmere deg i år? - skjenner du noen som skal konfirmere seg?

2 kommentarer:

  1. Thomas Leo aka Epic Leo5. mai 2010 kl. 11:34

    ja kjenner flere som skal konfirmere seg :O x]

    SvarSlett
  2. jeg også egentlig, men skal bare i hennes tror jeg :P slepper å ha på bunaden så mye, det er jo bra. den er jo så tung :O

    SvarSlett