tirsdag 4. mai 2010

17. mai shopping

hallo!! :D jeg hadde da fått litt penger av pappa (som hadde fått det av farmor og farfar. TAKK :D) til å kjøpe meg 17. mai tøy. vi skal jo gå i tog å da skal jeg ha på bunaden min, men etter det så skal vi antagerlig til Cecilie og grille og da ville jeg ha på noe annet. så jeg fant en supersøt kjole, (som du ikke får se enda) å så kjøpte jeg en topp og noen strikker også. og ett ar solbriller ;P KUULE ;*
Eline tok bilder av meg i prøverommet og jeg skjønte ikke noen ting.. jeg bare svirra rundt som en gal unge.. skjønner fortsatt ikke... (egentlig mange flere bilder også da) der ja :P TOMMEL OPP!!
suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - har du bunad til 17. mai?

2 kommentarer:

  1. Og jeg kan ikke være med dere i tog i Moss på 17. Mai!! :( Legen sa at foten min var så ille tråkka over at jeg må gå på krykker i minst 3-4 uker! :(

    SvarSlett
  2. haha xD LOOOZAAH!!! neida. jeg tulla ^^ det var synd da:( god bedring med foten din vennen <3

    SvarSlett