mandag 10. mai 2010

hjemme hos Joachim ^^

hallo :DD nå skal jeg fortelle om da jeg var hos Joachim, som faktisk var på søndag, altså i går.. for jeg hadde nemlig fortalt han at jeg skulle være på Fuglevik å siden han ikke bodde langt unna der så skulle jeg GÅÅÅÅ hele veien til han. STOLT ;K men så kom han å henta meg da xD så snill som han er ^^ tihi (AA) å så så vi på TV og tulla og kosa oss ^^ kjemegøy ^^ savner det alerede jeg :O eller allerede i går, når jeg gikk fra han og snakka med mamma i telefon xD menmen :P jeg fikk en bukse av han faktisk :O den var litt kul da ^^ passa ikke han lengere xD takker kjekken ^^ ;*
måtte bare ha inn et bilde, så laga jeg denne for en stund siden xD hehe :P suss og nuss fra Ida-pus ;*
Q - hva har du gjort i helga?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar