onsdag 5. mai 2010

onsdagsvasken

hallo!
annenhver onsdag (den uka jeg er hos pappa) så går jeg ned til mormor etter skolen å vasker hos ho. det er ikke så mye jobb og det går fort unna. egentlig litt kos. pluss at jeg får SJOKOLADEEE :DD! å så begynner jeg med å ta ut og riste teppene og så klart klarte lille meg å miste det ene teppet ned på verandaen under. helt utrolig -.-
det er egentlig 3 etasjer ned her, og den lille luka du ser der, der ligger teppet. BRA GJORT!! xD å så slang vi med et lite bilde av meg i speilet i heisen på vei opp til mormor. ;D suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - har du en jobb/hva?

2 kommentarer:

  1. Thomas Leo aka Epic Leo5. mai 2010 kl. 11:32

    jeg har faktisk jobb ja (A) arbeid hjemme xD tekste med deg.. arbeid det også:O (jeg vet jeg er rar ^_^ meeen rar er bra:D som vi alle vet)

    SvarSlett
  2. rar er bra ja ;D
    hehe ^^ du tjener jo nokk på jobben hjemme så hvorfor gidde å skaffe seg en ny en da liksom ?? xD

    SvarSlett