mandag 3. mai 2010

bilder på "pikkene"

hallooo!!! :D dette er for noen dager siden, i friminuttet, da jeg, Cecilie og Eline bestemte oss for å gå ned på løkka å ta bilder. så fant vi da disse såkalte "pikkene"... det er en hel hau med sånna stener som stikker opp av bakken så det ikke skal kjøre biler der. ja, her har du resultatet:
Cecilie (med ikke så god balangse :S), Eline (med modellstillingen sin igjen xD) og meg (som bare står å gliser :D)
eline poper opp under meg og cecilie :D
JA!!!!! Cecilie faller ned! :D
å pluttserlig kommer den ene læreren på skolen (Pia, vikar) å kjører under: "stå sånn!! stå sånn!!! WWROOOOOMM!!" hahaha !! sjekk det utrykket!! xD
Eline, og meg med nuss på Cecilie :D
det var kjempekos! er så glad det er blitt sommervær igjen!
suss og nuss fra Ida-pus ;*
Q - har du tatt noen fine bilder i "sommer"?

11 kommentarer:

  1. Dakar *pikker* dere hopper jo rundt oppå dem jo x'D Den vikaren virker kul ass ! :D

    SvarSlett
  2. ja, au ass xS
    ho er dritkul ^^ alltid morsom og er egentlig litt som oss.. VIL IKKE HA TIME!!! :D

    SvarSlett
  3. haha :D minner meg om gamle læreren min, han var gæren ! han er trommisen i det bandet her :D http://www.youtube.com/watch?v=m75OzyOdL_g&playnext_from=TL&videos=B7lzYmaV-X0 Black metal FAN :D musikklærer, sang ALLTID høyt i gangene ;) ;D

    SvarSlett
  4. haha :P bra gjort ^^ digger kule lærere!! :D ^^

    SvarSlett
  5. seff! har en nå også ^^ han er drit rå, punker (A) x'D vært borte noen uker nå da ;( vært i marinen :O xD

    SvarSlett
  6. dakar dere :( vi har en fyr til vi også :P som vi har i musikk, historie og engelsk ^^ kuleste lærer ever!

    SvarSlett
  7. jeg vet :D
    dette liker vi <3

    SvarSlett
  8. Sommer!!!!?? ;O Det snør jo, for faen!!!

    SvarSlett
  9. haha, JA ! det suger ass -.-' Gud lurte oss... trodde d var sommer nå jeg -.-' x'D

    SvarSlett
  10. kanskje ikke akkurat sommer da:P en grunn til at jeg skrev "sommer" liksom x) men det har jo vært noen varme og fine dager :D ^^

    SvarSlett