søndag 16. mai 2010

skitur for alle penga

HEISANN!!! i dag (fredag) så skulle jeg og Renate til Ski å møte folka våre ^^ så var jo Cissa hos meg så vi fikk dratt med oss ho også, og så hadde jo Edvard bursdag (16 år) så da ville jeg ha med meg han også ^^ så møtte vi Tor Henrik, Jimmy, Camilla, Siv, Guro Marie, Marte, Rikke, Kenneth, Anna, tror det var alle?? si i fra visst jeg har glemt noen :P vi hadde det SÅÅ kult.. HAHAH!! BILDER: KEnneth og Edvard fikk ganske god kontakt, siden begge driver å skater. jeg kan vel sitere: "JEG ELSKEEER DEEG!!!" stoooor klem xD Tor Henrik er så søt atte ;* vi satt og venta på at Anna skulle bli ferdig på frisøren :P
Meg, Kenneth og Cissa ;*
Tor Henrik skulle døpe Guro Marie i fontena på rådhusplassen!!! søte jentene som DITCHA oss!! xD så jeg, Kennet, Cissa, Edvard og Tor Henrik traska rundt uten dem xP
Siv og Renate ^^ MEEEG !!! vakkert xD Guro-søta :D jeg satt på ryggen til Tor Henrik ^^ BUSTEHUEEE!!! :D føttene mine i sanden på lekepolassen. de nye hvite skoa mine fikk seg en skikkerlig omgang. helt brune av sann, grønne av grønske, rosa av burn og litt anna møkk xD
Tor Henrik laga sandslott (AKA en litt større hau enn de andre hauene) med ho lille jenta som kunne en morsom VIPS (vits*) xD ^^ Tor Henrik leke i klatrestativet :D FURTETRYNEEEET!! du trenger ikke furte Edvard. du hadde det supert^^ og vi sang til å med burstasangen, sikker 1000000000000000000000000 ganger: HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR JA DEG VIL VI GRATULERE. HEI! ALLE I RING OM KRING DEG VI STÅR OG SE NÅR VI VIL MASKJERE. HEI! BUKKE NIKKE NEIE SNU OSS OM KRING. DANSE FOR DEG MED HOPP OG SPRETT OG SPRING. ØNSKE DEG AV HJERTET ALLE GODE TING OG SI MEG SÅ HVA VIL DU MERE. GRATULERE^^^:* ;*pratefolk xD furtertyner igjen :D Siv og meg-pus ;* EDVAAAARD ;* de angrep Tor Henrik, aner ikke hvorfor, men de gjorde det xD Siv elsker å ta bilder. kan vel si ho tok.. emmm.. 123456789876543354678765434567897659o8375418!!! :S det var noe som hadde biti TH på leggen. EN GOD GRUND TIL AT JEG VILLE SITTE PÅ EN JAKKE!!! meg og renate;* ^^ TH og Cissa ^^ Siv-sexy er så peeen ;* så etter en lang dag var Tor Henrik ganske så trøtt kan man si xD så måtte jeg, Cissa, Renate og Edvard ta toget hjem. og jeg fikk til og med to kyss av Tor Henrik. er jeg ikke heldig?? (AA) hehe ^^ det var så kos atte ;* ^^ GJENTAS!! suss og nuss fra Ida-pusen ;*

2 kommentarer:

  1. Vi ble vel litt vel glade i hverandre ja. xD

    Eddy

    SvarSlett
  2. ja dere ble det ^^ søte <3

    SvarSlett