lørdag 1. mai 2010

Hege, Renate og meg som søt nos !!

halla balla!! da jeg kom til Renate fant vi ut at vi ville finne på noe med Hege, som ikke bor så langt unna Renate. men vi måtte sykle da. først tok vi egentlig masse bilder ute og på trampolina og sånn, med speilrefleksen til Renate, men vi fikk ikke lagt dem over så de kommer kanskje senere,. men uansett..... vi bestemte oss for Hege :P så vi sykla bort til Hege å da ville vi (det vil si Hege og Renate) sykle videre ned til Grevlingen, som er skolen som Hege går på. så da sykla vi dit. masse hyling og latter på veien. GUD så morsomt!! her er noen av bildene som vi tok på eketingene på barneskolen:
føttene til Renate, Hege og meg ^^ Meg og Hege!! Hege huska på en sånn mini-edderkopp-huske-ting :D mens Renate bare ble bløt i rumpa av å ake xP JA! jeg sparker stein på Hege stakar x) Hege klatrer i klatresvativet! og jeg også ja.. og Renate ;K men ho kom seg nesten ikke ned igjen x) "hallo!! jeg har høydeskrekk jooo!!" haha x)
så fant vi et tak der det lå et ar baller på som vi ville hente :D men det var gjerde der så vi måtte kltre åver ;D : Hege med sine problemer x) og Renate med sine problemer x) også meg da, med mine problemer x) YEAH! Renatevennen min ;*
etter det måtte vi dra hjem å spise og så blogga vi, prata, msn og piste alt godiset vi hadde kjøpt. DIGG:DD suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - Hva har du gjort i dag da? - Sykler du mye?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar