lørdag 1. mai 2010

Heisann sveisann ^^ jeg driver å syr litt forskellige klær og sånn, siden jeg sikter til å bli kles designer når jeg blir eldre... veldig mange (som mamma og pappa) sier at det er et uoppnårig mål, men jeg skal vise dem at jeg klarer det ;K (trooor jeg :S) så hadde vi da et redesigne prosjekt i kunst&håndverken på skolen da jeg lagde en kjole som ble MØ stygg så jeg begynte å lage et skjørt istede! av gamle olabukser.. klippa ut "trekanter" og sydde dem sammen. her ser du litt:
jeg fikk bare klippa dem ut på K&H så jeg måtte sy selv hjemme, men gjorde meg ikkeno, for jeg elsker å sy! her ser du det når det er sydd sammen:P jeg skal jo også lage en sånn topp til å ha oppi så det blir en type kjole, men vi får vel se resultatet ^^ suss og nuss fra Ida-pusen ^^ Q - Liker du å sy? - Hva vil du bli når du blir "stor"?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar