onsdag 5. mai 2010

Jimmy, Guro Marie og Joachim

dette er Jimmy. han er en utrolig morsom og søt fyr. ^^ jeg ble egentlig ikke sånn ordentlig skjent med han før helga som var. men har skjent han en stund før det. da jeg var med Linda og GM en tur til han i fjord sommer. det var kempekos. han er supersøt og gjør så mye rart som får han til å bli kjemperar. men rar er bra. er så glad i denne gutten. ;P han er utrolig bilinteresert. uansett hvilken bil det er så vet han hva det er å hele pakka. en liten skrytepave er det vi har her. blir litt furt på han innimellom for han gjør så mye rart. men klarer ikke være sur på han lenge, når han er så utrolig søt. kjekken det :D min 93 modell fra Ski/Vinterbro. :D
Å her har vi da Guro Marie. Aka GM. hun er en utrolig livlig liten frøken som jeg er kjempeglad i. ble kjent med henne den dagen da jeg møtte Jimmy. da jeg ble med GM og Linda til Jimmy i fjord sommer. det var så kos. hun er utrolig sprudlende og har et utrolig flott smil som man ikke kan få nok av. jenta mi du ;* du er så utrolig pen, men det vet du så altfor godt selv. å hvis du ikke vet det, så vet du det nå søta ;* kjempeglad i deg. min 94 modell fra Ski.;*
å her har vi Joachim. han er utrolig kjekk fyr. jeg er så ubeskriverig glad i han. jeg ble vel kjent med han da vi gikk på dansing sammen på spenst for noen år siden. 6. eller 7. klasse. kanskje til å med 5. er ikke helt sikker. men noe sånt. så har skjent han en stund. vi har gjort så utrolig mye morro sammen. Fotball på Fuglevik er alltid like kos når du er i nærheten. kjekken ;* kommer nok aldri til å glemme deg. han er utrolig morsom og utrolig moen til å kunne kalles en gutt. kan vel ikke kalle han mann heller, menmen xD utrolig morsom og kjempesøt. :D er så glad i deg ^^ Min 94 modell fra Årefjorden. suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - skjenner du disse fantastiske folka?

8 kommentarer:

  1. Så utrolig søtt :D Glad i deg jenta mi <3

    SvarSlett
  2. glad i deg også pusen min <3 ;*

    SvarSlett
  3. nommen <3 takk <3 skryter jeg? unskyld :( liker bare å snakke om ting jeg kan x'D

    SvarSlett
  4. du skryter litt ^^ men ikke så veldig ^^ du bare vet masse om dt :O flink gutt ^^ <3

    SvarSlett
  5. takk ^^ <3 du kan skryte av hvor flink du er i.... *GUL BIL* *AU* x'D

    SvarSlett
  6. jaa :DD eier den leken ass <3

    SvarSlett
  7. så jævlig å ! dust -.-'

    SvarSlett