lørdag 1. mai 2010

Jimmy på spontantur til Moss

heisveis!!
her om dagen, faktisk i går, så bestemte Jimmy (93modell fra Ski) for å ta en spontantur til Moss og finne på noe med den søte lille meg, men så skulle jo Renate sove over hos meg, eller mormor med meg egentlig og Eline hadde ikkeno å gjøre, så da ble det alle oss 4. så da ble det "dansing" i regnet. rare blikk, kleming og "lang lang rekke" så utrolig kos :D
Renate og Eline, (Unskuld eline! men fikk Renates godskjenning :P) da vi satt uttafor på Bajazzo å venta på at Cecilie skulle bli ferdig på den nye jobben sin på Peppez:P se så søt Jimmy var på det bilde^^ Renate gryntetrynet som gjemmer seg i jakka!! Jimmy skulle absolutt ta bilder av meg!! :O Renate og eline! så fiiint^^ se så søt jeg og Jimmy var på det bildet!! ^^ (jada, Renate. du er stolt fotograf!!!) tihi!! så fulgte jeg og Renate, Jimmy ned på toget, så da gjorde vi det. å gav et skikkelig farvel ;) så dro vil tilbake til mormor og sulle overnatte der ^^
suss og nuss fra Ida-pus!
Q - noen som hadde det gøy?

9 kommentarer:

  1. Kjempegøy ;) ^^ btw, kan jeg bruke bildet av meg i fanget ditt som profilbilde på face? :D så ikke helt jævlig ut som vanlig, kan ha no med at jeg lå i fanget ditt da ;D ;) ^^

    SvarSlett
  2. jada det kan du vet du! ^^ elsker det bildet så MØ! <3
    å ja det var kjempegøy :D ^^

    SvarSlett
  3. ^^ tusen takk <3

    SvarSlett
  4. Fin kommentar-samtale dere xD

    MEN.. Jeg må virkelig si jeg ble litt forelska i meg selv nå altså... -.- hah!

    Du er flink til å blogge da Ida-pus ♥

    SvarSlett
  5. forelska i deg ja <3 så klart blir du det ;D er jeg også det søta (A)
    takk :DD <3

    SvarSlett