onsdag 5. mai 2010

datamatte med "vikar"

heisann :D jeg skal nå "fortelle" litt om skolen. det vil si den ene av de to matte timene vi hadde i dag. dette er altså datamatte. kjempekos. for det betyr IKKE matte! Deilig :D men jo. Cecilie var jo borte i dag for hun var litt trøtt kan man si så jeg satt ved siden av Eline. men hun hadde da på en eller annen måte klart å ikke ha open offise calk (eller ossen det skrives) på PC'n sin, så da... ja... da ble det sånn x) men det hadde egentlig ikke noe å si.
grunnen til at jeg skrev "vikar" er at jeg ikke helt kan kalle han vikar. for han er nemlig en av kontaktlærerene våre, men vi bare pleier ikke å ha han i matte. skjønner?
Eline søta og meg kødde-trutemunn :D
to kjekkasene som satt forran oss :D (det dere ser som stikker opp av den svarte genseren til han til venstre 'Sindre' som likner på et kne. er da altså hodet til læreren... så vet dere det liksom xD) å fy så søt jeg var akkurat der xD
Så har vi da et bilde av den såkalte "EMO'n" - Edvard jenta mi ;D
så ville jeg TA BILDEEER!!! :D tastatur!
vi fikk sitte på bærbare vi ;K
Kiss me Eline :D
matteboka, å du bare: "HØ??!!" xS
og halve andre klassen hadde da K&H så de kom inn en liten tur. (Amalie og Katarina) ja.. de hadde ikke tålmodighet nok til å stå stille i 2 sec
Er forresten sur på ene læreren vi hadde i dag, og alle som jeg har fortat det til, skjønner hvorfor. UFF!!! sånn gjør man bare ikke!! :@ suss og nuss fra Ida-pus ;*

9 kommentarer:

  1. Thomas Leo aka Epic Leo5. mai 2010 kl. 11:33

    var den sida i matteboka av....fasiten? xD :P jeg trur mye rart ja jeg vet xD

    SvarSlett
  2. nei det er oppgaver faktisk :O skjønner det ikke selv.. eller jeg har ikke sett ordentlig på det, men ser jo helt MØ ut :|

    SvarSlett
  3. Næmmen, Ida-pus og grelle-per i mattetimen jo ;K

    SvarSlett
  4. ja det må jeg si var et fint nytt kallenavn til deg xD lille frøken grelle-per :D sexy :P

    SvarSlett
  5. Ey... Ser ut som om jeg griner jo. x)

    Eddy ( emo'n )

    SvarSlett
  6. Også ser du meg i bakgrunnen bare " bøyer meg i smerte. " som jeg tipper Jakob ville sagt. x) ( kutta meg litt dypt med andre ord. xd ) Men jeg holdt på å sovne på tastaturet. (A) ;K
    Classic meg. ;P

    Eddy ( Emo'n ) Som du sikkert ( ikke ) har skjønt. ;P

    SvarSlett
  7. ikke si sånn edvard!! -.- (sorry xD)
    det var ikke akk SÅÅ gøy heler så skjønner godt at du sovner :S

    SvarSlett
  8. Haha:L vi greide å stå stille vi da, det var bare du som ikke greide å ta et ordentlig bilde xD

    SvarSlett
  9. nei men jeg bare: "smil" å så smilte dere i 1 sec å så borte :O

    SvarSlett