torsdag 6. mai 2010

rommet mitt

heisann.. i dag har jeg ikke så mye å blogge om. var en kjedelig skoledag som vanlig å jeg så helt missfostra ut i dag i å med at jeg ikke orka å fikse håret mitt ordentlig og sånn i dag. huff og puff.. MEN etter skolen ble Agnethe med hjem til meg. for ho hadde glemt nøkkelen stakars. så da så vi på "one tree hill" og spiste. TIHI ^^
her har vi vesle Agnethe som ikke ville bli tatt bilde av :(
så tok jeg en del bilder av rommet mitt og miksa og triksa og limte og simsalabim så har du et bilde av noen ting på romme mitt. vi har bamser. sminke. PC'n. noen pynteting. solbriller. magneter. bilder. hatter. *bling*. klokke. klær. stereoanlegg. plakater +++ alt som setter sitt preg på rommet mitt. ELSKER DET ;* suss og nuss fra Ida-pus ;)

4 kommentarer:

  1. RE: Jeg går i klasse med Anna, Linda og Guro. Guro er en av mine beste venner, kjenner du dem? :)

    SvarSlett
  2. skjenner alle sammen jeg :D ^^
    da var du ho jeg trodde du var :D

    SvarSlett