mandag 3. mai 2010

Jimmy til Moss.. IGJEN!! :D

hællæ!! ;D
som du leser i overskriften så tok Jimmy seg en tur til Moss igjen for å møte meg :P men denne gangen var det bare meg å han da. OG planlakt xD jeg måtte dra fra Renate rundt 2 en gang då møtte jeg Jimmy på togstasjonen rett etter. så gikk vi litt turer, tok "gul bil" på hverandre (noe som jeg eier i!!) og diskuterte biler og sånna motorting som han er utrolig ekspert på :O (btw. BMW suger, Thomas!! xP) Vi satte oss litt på BMX, men der var det kaldt og dumme Jimmy tok ikke på seg jakke i dag han , så da gikk vi inn til meg der vi studerte rommet mitt grundig :P å kosa oss masse, lo og tulla.. det var kjempekos ^^ MÅ GJENTAS!!! ;*
et lite bildet bare... passer egentlig ikke inn, men syntes det bare var litt fint ^^
før jeg fikk dratt å møtt Jimmy så kom Hege. altså da jeg var hos Renate. for Hege har nemlig en hest som ho rei bort til Renate, GRYTIDLIG på morgenen. og jeg var jo livredd.. hoppa til himmels bare den vrinska litt og rygga bakover med en gang jeg så den.. men til slutt klappa jeg den. og til å med rei den!! :O wow!! å den trava til å med!! ;K er litt stolt av meg selv assa! (film kommer senere, når jeg har tid til å sitte å vente på at den sal lastes ned) Suss og nuss fra Ida-pus ;*

4 kommentarer:

  1. Uten jakke... Er han gaaal eller. ;O ;) x)

    Eddy

    SvarSlett
  2. Var sånn tynn stoffjakke da ;) x'D jaja, var kjempe kos ass ;*

    SvarSlett