mandag 3. mai 2010

MOODS sko

velvel.. enda et innlegg!
Pappa synes (og jeg!) at jeg trenger noen nye sko.. de jeg hadde var fra i fjord og helt hullete på hælen, stakars :( men jeg likte dem egentlig litt.. Pappa: "finn noen for rundt 3-400 kroner da..." og jeg og bror lette og lette, men neidaa!! så gadd ikke pappa mer. "ja bare ta 600 da -.-" så ville jeg ha de grå Moodsa som jeg har hatt lyst på lenge, men de hadde de bare i str. 41!! :O og det er litt for stort kan man si... så da ble det disse i stede for:
MOODS OF NORWAY! "traktor sko! x)
(sorry for dårlig kvalitet, men mobilkamera bare :S) ble jo ganske fornøyd da^^ suss og nuss fra Ida-pus ;* Q - hva synes du om skoa?

16 kommentarer:

  1. kjøpte du ikke mer? :O x'D fete de da ^^ I <3 Traktor ^^ den har motor ! :D (A) <3

    SvarSlett
  2. haha, tulling xD skulle kjøpe klær også, men pappa gikk lei xD :P

    SvarSlett
  3. HaHa, hvor mange timer brukte dere? x'D

    SvarSlett
  4. vet ikke helt... dro vel 16:30 ca og kom hjem kanskje 18..? 19..? aner ikke jeg :P

    SvarSlett
  5. haha, og du fikk handla ett par sko? x'D

    SvarSlett
  6. japp :P jente jeg vet du ^^ men brukte jo litt tid på å kjøre frem og tilbake fra Moss til Ski også da såååe :P

    SvarSlett
  7. Også dro du ikke innm meg!? :O

    SvarSlett
  8. nei, sorry ;P ville helst ikke ha med pappa og bror til deg vet du xD
    jeg foreslo for pappa at han bare kunne sette meg av i sentrum så fant jeg sikkert noen å være med, men NEIDA -.-

    SvarSlett
  9. haha, jaja kunne vært på tusenfryd vettu ;)

    SvarSlett
  10. joa... x) men kunne ikke :P og var egentlig litt syk i dag, så hadde ikke orka tror jeg :S

    SvarSlett
  11. uff, dakar, god bedring da ;) ;* *klem*

    SvarSlett
  12. Haha, de var dritkule!! :D
    Litt sossete kanskje, men jeg vet jo at du ikke er soss ;D<3

    SvarSlett
  13. takker vennen <3 ^^ de er søøøte <3
    å nei,jeg er absolutt ikke soss! :|

    SvarSlett
  14. De var stylish da :D ♥

    SvarSlett