tirsdag 4. mai 2010

farga håret jo

halla balla ;* i dag når jeg kom på skolen spå bare: WHAAAT?!! :O for Cecilie hadde nemlig farget håret. det ble faktisk veldig fint. det var MØRT. ikke svart da. men en mørk brun farge. likna egentlig mer på den ekte fargen hennes enn en ho hadde før. hun ble kjempefin med det. å akkurat på dagen vi tok klassebildet også. som da var i dag. uff det ble sikkert grellt av meg, menmen...
Cecilie med farga hår! ;*
mens jeg la over det bilde av Ceciie fra telefon så kom jeg over dette bildet også:
det er da min lille bror (aka IT) han skulle på halloweenfest på skolen eller karneval eller noe sånt, å da var han tøffing å kledde seg ut som en jente ;P så han fikk låne noen gamle klær av meg og høyhelte sko og hele pakka. hva synes dere? ^^
suss og nuss fra Ida-pus :*
Q - hva synes dere om håret til Cecilie? - hva synes dere om utkledningen til IT?

2 kommentarer:

  1. Ehm.... IT..... ÆÆÆÆSJ!!!!!!!!!!
    Fikk sjokk. xd

    Eddy

    SvarSlett
  2. haha xD synes han var tøff jeg ;K så ikke diss xP

    SvarSlett