tirsdag 11. mai 2010

skate gjengen xD

heisann :D for en stund siden så var jeg, Eline, Jakob, Edvard, Filip, Mats og (noen fler gutter jeg ikke huser) ute å skatea! eller ikke så mye jeg og Eline da. vi var oppe på taket på rygge storsenter. kjempekos ;) her er bildene:
Filip hopper og FALLER!!! :D
Edvard og Jakob ruller ned bakken ned fra taket !!
Jeg kan faktisk rulle fremover ;K det kunne jeg ikke før Edvard lærte meg det på Ica xD
Perfekt bilde xD Jakob rulla forbi å Eline klarte akk å ta bilde da han var i midten xD
å her hopper Filip igjen.. og faller IGJEN!! xD
digger det bildet av Jakob :D flinke fotografen: Eline! meg, Edvard og Mats sitter xD
TOMMEL OPP!! ^^
Skate gutta ;D
hehe ^^
Filip - RUMPEE!
haha!! jaa... Mats om forbi å dro ned buksa, så klart tok vi bilde da xD
Eline og meg.. ikke værdens fineste bilde men xD det var kjemekos ^^ savn egentlig :(
suss og nuss fra Ida-pus ;*
Q - kan du skate?

5 kommentarer:

  1. Hvorfor har du ikke noen ordentlige bilder av meg med lilla og svart hår? x( xD


    Eddy

    SvarSlett
  2. hmm.. fordi jeg ikke har tatt noen kanskje?? (AA) <3

    SvarSlett
  3. Ja, jeg kan skate. ;K

    Eddy

    SvarSlett
  4. Kanskje derfor ;O

    SvarSlett